Stichting Papyrus is een organisatie met een dubbele doelstelling

Wij bieden juridische ondersteuning en coaching vanuit een idealistische gedachte omdat wij vinden dat alle mensen het recht hebben op een goede basis in het leven. Dit kan voor ieder mens verschillend zijn, afhankelijk van zijn of haar mogelijkheden. Papyrus tracht die mogelijkheden volledig te benutten, dit is steeds het uitgangspunt van onze inspanningen.

Wij werken samen met mensen en bedrijven in de meest uiteenlopende sectoren. Van onze samenwerkingspartners vragen wij een zeer hoge kwalitatieve dienstverlening, zeker richting onze klanten. Hiervoor ontvangen zij van Papyrus een gecontinueerde dienstverlening en begeleiden wij de communicatie tussen de klant en onze samenwerkingspartner(s).

Juist omdat we een ideële stichting zijn zonder subsidie inkomsten betekent dit dat wij onafhankelijk zijn van elke inmenging en dat onze tarieven dusdanig zijn dat juridisch advies voor een ieder bereikbaar kan zijn en blijven. Wel gaat het hier om een samenwerking die van meerdere partijen en/of factoren afhankelijk is en kan op Papyrus nimmer een resultaatverplichting rusten.

Onze tarieven zorgen ervoor dat onze juridische dienstverlening voor een ieder bereikbaar blijft. Het dragen van hoge (juridische) kosten en het voorschieten daarvan is voor ons niet mogelijk. Wij hebben daarom de afspraak dat onze klanten hun declaratie vooraf aan ons voldoen. Ook kunnen wij op deze manier werken met derden die onze klanten dermate kwalitatief ondersteunen, juist omdat zij weten dat hun factuur na levering van de uitgebracht opdracht netjes betaald wordt. Dat werkt voor iedereen een stuk prettiger. Als u naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Een telefonische afspraak is altijd mogelijk.

Wij helpen u graag.

Gegevens Stichting Papyrus