Stichting Papyrus helpt en ondersteunt kleine ondernemers bij het op orde krijgen en houden van de administratie en/of de boekhouding. Een goede administratie die helemaal up to date is, zorgt ervoor dat je rustig kunt slapen.

Allerlei instanties zoals de belastingdienst en de overheid vragen van jou als ondernemer behoorlijk veel papierwerk. Als je niet precies weet, welk formulier je nodig hebt, kan dat behoorlijk frustrerend zijn. Je legt het dan gauw aan de kant waardoor de kans groot is dat je het vergeet. Met alle gevolgen van dien.

Papyrus kan je helpen bij een enkele vraag of bij een los probleem waar je tegenaan loopt. Wij werken op uurbasis zodat je alleen betaalt voor de tijd die er voor nodig is om je te helpen.

Om te inventariseren welke ondersteuning jij in jouw onderneming nodig hebt, voeren we in ieder geval de onderstaande vier stappen uit tegen ons reguliere uurtarief:

1. Intakegesprek (1 uur) voor het inventariseren van de wensen
  2. Opstellen plan van aanpak
  3. Opstellen van onze opdrachtbevestiging met de gemaakte afspraken en tarieven
  4. Het uitvoeren van de taken uit de opdrachtbevestiging. Denk hierbij aan taken als:

Afhankelijk van jouw wensen en mogelijkheden stellen wij met jou een traject samen. Dit is een maatwerkpakket. De kosten hiervoor worden altijd in samenspraak met jou berekend zodat jij nooit voor verrassingen komt te staan. Papyrus hanteert geen kleine lettertjes, verborgen kosten of verschillende uurtarieven. In het intakegesprek leggen wij jou goed uit hoe wij werken en gaan we met jou in gesprek over jouw onderneming. De met jou gemaakte afspraken zetten wij in normaal Nederlands op papier zonder moeilijke woorden of ellenlange contracten. Wij lezen de opdrachtbevestiging uitgebreid met je door. Elke klant krijgt de opdracht om een aantal dagen, of zolang als jij wenst, na te denken over alle informatie die je hebt gekregen. Pas als jij dit goed begrijpt, wordt er een opdrachtbevestiging definitief gemaakt die jij pas daarna tekent. Jij weet vooraf precies waar je aan begint.

Tarieven

Al onze diensten worden uitgevoerd op basis van ons reguliere uurtarief. In voorkomende gevallen is het mogelijk om met ons een afspraak te maken voor een pakketprijs.

Neem hierover gerust contact met ons op!