Juridisch advies

Als juridisch dienstverlener heeft Stichting Papyrus ruime ervaring in het ondersteunen bij juridische vraagstukken. Papyrus is er van overtuigd dat elk juridisch probleem een oplossing verdient. Wij zijn altijd bereid naar je te luisteren en te kijken of wij (wel) dè uitweg kunnen bedenken.

Op deze website hebben we heel veel informatie voor jou bij elkaar gezet. Wij vinden het heel normaal dat je vooraf een idee hebt van de kosten voor het krijgen van goed juridisch advies. Net zoals je bij de bakker ook direct kunt zien wat het brood kost als je dat bestelt. Natuurlijk is er voor elk antwoord eerst onderzoek nodig en voor elk dossier zijn er verschillende werkzaamheden nodig. Daarom leveren wij altijd maatwerk.

Je kunt op deze website heel veel onderwerpen terugvinden. Je kunt lezen hoe wij werken en waarom. Dat Stichting Papyrus, net als bijvoorbeeld advocaten dat hebben, een inspanningsverplichting heeft en geen resultaatverplichting komt doordat elke procedure of traject afhankelijk is van heel veel factoren. Stichting Papyrus is geen advocaten kantoor. Onze consulenten zijn jurist. Wij geven jou een goed en onderbouwd advies en dat blijven we doen gedurende de gehele looptijd van jouw contact met ons.

Ons motto is: Hulp waar jij niet verder kunt.

Papyrus zal haar uiterste best doen om jou te helpen en te ondersteunen bij jouw vraag en/of bij jouw probleem. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat jij daarna niet meer terug komt bij ons als klant.

Raar? Ja een beetje wel, dat is geen verdienmodel, horen wij vaak. En dat klopt natuurlijk! Alle ondernemers willen dat hun klanten blijven terugkomen. Maar in ons geval zou dat betekenen dat wij jou niet hebben voorzien van nieuwe kennis en nieuwe vaardigheden. En juist dat, is wat Papyrus zo anders maakt.

Loop gerust eens binnen bij onze winkel De Vraagbalie! Je bent van harte welkom en de koffie is altijd dichtbij.

Wil je meer weten of informatie bij ons opvragen? Dat kan eenvoudig via de gegevens op deze pagina.