Ben je ondernemend in hart en nieren? Houd je van je eigen bedrijf maar heb je problemen?

Veel ondernemers weten nog niet dat ze wel hulp nodig hebben totdat ze de mogelijkheden niet kennen. Papyrus denkt niet in hokjes en zal je daar zeker niet inzetten. Wij zoeken juist naar wat bij jou past door naar je onderneming te kijken. Het ontdekken van de kennis van anderen die net zoveel hart voor ondernemen hebben als jijzelf, kan veel deuren bij jou openen. Wij nemen een adviserende en coachende rol aan naast jou en zullen je gevraagd én ongevraagd advies geven. Dat wij gaandeweg ook je juridisch zo broodnodige documenten een opfrisbeurt geven, mag duidelijk zijn.

Papyrus wil je graag helpen. Neem gerust contact met ons op om je zorgen te bespreken. Wij hebben ruime ervaring in diverse bedrijfstakken van bouwbedrijf tot apotheker en van geluidstechniek tot restaurant. En alles daartussen. Voor je bedrijfsvoering, het managen van je bedrijf en je personeel en zelfs voor het vergroten van je omzet ben je bij ons aan het goede adres. Ook kun je met ons je financiën bespreken om te horen of daar nog winst te behalen valt. Uiteraard is schuldhulp via Papyrus een optie. Kijk bij ons traject om meer over onze werkwijze te weten te komen en vul het contact formulier op deze pagina in.

Omdat iedere onderneming anders is, praten we het liefst zelf met jou over de mogelijkheden. Papyrus kan je in heel veel zaken ondersteunen, zowel eenmalig als met een uitgebreid adviestraject. En als je denkt dat je voor een aangepaste betalingsregeling in aanmerking kunt komen, kun je dat bij ons kenbaar maken. Daarbij zou je kunnen denken aan het in sommige gevallen omgekeerde pyramide betalen van ons tarief, dat wil zeggen wat minder aan het begin van het traject en wat meer aan het einde. Bij Papyrus is heel veel mogelijk.